Håndtering af kundefeedback

Fellow Finance har definerede retningslinjer og procedurer for håndtering af kundefeedback. Formålet med disse er at sikre, at kundernes feedback behandles på en sammenhængende og passende måde i overensstemmelse med gældende lovgivning.

En god kundeservice og kundereaktion er en vigtig del af Fellow Finances forretning. Vores kunder har ret til at håndtere deres feedback effektivt, retfærdigt og uden forsinkelse. Tilbagemeldinger fra kunder giver også vigtige informationer om kvaliteten af vores tjenester og kundetilfredshed, samt bidrager til at videreudvikle vores tjenester og praksis.

Kunden kan give feedback til Fellow Finance ved at kontakte vores kundeservice via telefon, e-mail, brev eller ved at besøge vores kontor i Helsinki.

Kundeklager behandles hovedsageligt ved kontakt med kunden. Hvis dette ikke er muligt, sendes klagen til den relevante forretningsenhed (forbrugertjenesten eller virksomhedens kundeservice) til videre behandling. Formålet er at håndtere og reagere på klager så hurtigt som muligt, hvis muligt inden for en uge efter modtagelsen af klagen. Du kan kontakte kundeservice for mere information om, hvordan du håndterer din klage.

Kunderespons og håndteringsrelaterede handlinger gemmes for at muliggøre pålidelig opfølgning. Regelmæssig feedback om kundernes tilbagemelding rapporteres også til Fellow Finances ledelse.

Kontakt os

Fellow Finance Plc
Kundeservice

Pursimiehenkatu 4 A
00150 Helsinki
Telefon (+45) 36 39 58 99

Hverdage kl. 9.00 - 17:00
E-mail: kundeservice@fellowfinance.dk